Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~martino22 | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin adres zarejestrowany11.02.2009 @23:18:22 ostatnio na stronie07.02.2016 @22:06:47



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.martinez.za.pl OnetSkypemartinez1980 Gadu-Gadu1269916
digarty78 komentarze3714 posty na forum1

komputer / sprzęt
Canon EOS 40D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~gotrat    31.07.2011 @08:02:09
Witaj Marcinie wśród leśnego runa
_______
Dziękuję, Zapraszam do grupy" Leśne włóczykije"http://www.digart.pl/grupy/3930/Lesne_wloczykije/
~consolation    28.06.2011 @23:44:09
jeśli ktoś kto robi TAKIE zdjęcia pisze mi że moja fotografia jest "całkiem niezła" to bardzo dziękuję i się cieszę! :D
~rude102    28.06.2011 @18:37:24
Dzięx pozdrawiam!
~malykris    25.06.2011 @14:42:22
dzieki, gleba bym powiedzial ze jest chamska i to nie zle
pozdrawiam milego weekendu
~d27angel    23.06.2011 @20:21:38
zamierzeniem było "zamrożenie" męskiego oka
cieszę się, że przekaz został prawidłowo odebrany
dziękuję za opinię, pozdrawiam!
_______
za komentarz- nie dziękuj. po prostu oceń moje prace.
~oooleczka    23.06.2011 @17:51:12
Dziękuje za odwiedziny
_______
?Fotografuję, żeby się przekonać, jak to będzie wyglądało na zdjęciu.?
~kmw1960    23.06.2011 @15:33:39
Dziękuję za nalot . Niebieskiego Railtona z 1937 roku mogłem już śmiało przyciąć gdyż już jest znany z kilku wcześniejszych kadrów . Zresztą kogoś i tak było trzeba ciąć ponieważ towarzystwo rozjeżdżało się na boki a ciekawsza sytuacja była z lewej strony gdzie pojawiła się rowerzystka , fordson i lokomobila . A z drugiej strony miłym uczuciem jest cięcie beż dylematu , że coś ucieknie i nie będzie się już go więcej widziało . Czego i Tobie życzę byś nie miał takich dylematów , pozdrawiam
~ibizka    23.06.2011 @15:31:38
ojojo cóż za nalot,dzięki wielkie
_______
Trzeba umieć walczyć o swoje marzenia, ale trzeba też wiedzieć, które drogi są nie do przebycia i zachować siły na przejście innymi ścieżkami.

~papudrak    23.06.2011 @09:43:10
Ulala!!! Ale nalocik
Dzięki za wszystkie komy!
_______
Omnis ars naturae imitatio est ? wszelka sztuka jest naśladowaniem natury. (Seneka)
~lwo    21.06.2011 @20:38:42
Dzieki za koment fajny quadzik
~meg20    21.06.2011 @20:10:17
dziękuję ;] miłego wieczoru życzę
_______
Fotografio jesteś jak cień .Słońca, Którym jest jej piękno
~xLena1993x    20.06.2011 @20:02:31
Warto mieć duże:D
~audiola    20.06.2011 @18:31:00
tak , nierealne marzenie A4 RS
_______
robię zdięcia dla przyjemności , może nie są rewelacyjne ale staram się (człowiek uczy się całe życie)
~rude102    20.06.2011 @17:22:36
jakaś peruka z teatru ;P.pozdro
~marianka84    20.06.2011 @07:19:09
:DDDDDDDDDDDDDDddd...
Dzięki za odwiedzinki... baaardzo hojne
_______
"CO PO KORZYśCI Z ODPOWIEDNIEJ GłęBI OSTROśCI, JEśLI NIE MA ODPOWIEDNIEJ GłęBI UCZUCIA ?"
~anonymous0    18.06.2011 @20:40:35
Dziękuję za wizytę i komentarz!
_______
zamiast dziękować - skomentuj jakieś zdjęcie. będę ogromnie wdzięczny za konstruktywną opinię!
~Damian541    18.06.2011 @15:01:22
domyslilem sie ze taki byl zamiar i slusznie ;]
moze bylo faktycznie gorsze, ale tak na pierwszy rzut oka pomyslalem
Dzieki rowniez i będe miał twoje prace na oku ;]
_______
Wszystko da sie sfotografować ze smakiem Trzeba po prostu chciec i probowac
~Damian541    18.06.2011 @14:56:54
no te zdanie o dyskusji z idiota :D
_______
Wszystko da sie sfotografować ze smakiem Trzeba po prostu chciec i probowac
~Damian541    18.06.2011 @14:53:06
dzieki wielkie, za moment przejrze twoje dzieła
PS rozwalił mnie twój podpis
pozdro
_______
Wszystko da sie sfotografować ze smakiem Trzeba po prostu chciec i probowac
~rude102    18.06.2011 @13:50:45
Dziękówa :D.pozdrowienia p.s. zajebiste masz szariki ;]
~rude102    18.06.2011 @13:50:01
Dziękówa :D.pozdrowienia p.s. zajebiste masz szariki ;]
~pallyna    18.06.2011 @13:47:15
~grzes13k    16.06.2011 @22:42:19
no tylko że chyba nieco lżejszy jest?
~grzes13k    16.06.2011 @22:39:25
heh, myślałem, że w miarę się orientuję w motocyklach piękna maszyna
~Piotrowiak    15.06.2011 @23:40:54
Szybka jazda bokiem nie jest zła
Pozdrawiam
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt